Saturday 6 April 2013

AKU RINDU KORANG SUME

Assalamualaikum <3

cepatnye mase berlalu kan.. aku rindu sangat zaman dolu2.. hehe. rindu nk g sekolah pagi2 buta tuu.. hehe.. rindu nk kacau membe2.. rindu nk cuci mate kat sekolah.. haha. p paling rindu nk dengar cikgu blebe.. hehehe. nk g sekolah :( . huhuhu.. semakin hari, umor kite semakin meningkat.. ape yang paling dekat dengan kite adalah mase lalu. dan ape yang jauh dengan kite adalah masa depan.. kalau lahh aku dapat putar kan balik mase nie.. kan best.. huhuhu..

nie pic mase form5.. korang.. rindu kat korang lahhh.. huhuhu :(


mane korang sume sekarang? aku nk sesangat jumpe korang.. rindu yang teramat kat korang taw.. huhuhu..
abiz je form5, aku sambung study kat matik lakk.. matrik gambang je pun.. hehe. p alhamdulillah laa sebab dapat jugak sambung study kan.. xlaa aku memerap je kat umah tu, membina badan.. hehehe. nie ade beberapa kenangan aku kat sane..

nie lahh pgar depan matrik pahang.. p xnampak perkataan pahang.. hehehehe


with my roomate, hanis :)


with my roomate, teha.. :)


depan HEP.. :)


with my roomate, waniey.. :)


nie laa meja perjuangan aku suatu mase dahulu..:) sepah ckit.. :)


korang !! aku nk jupe korang lahhh.. bile lagi kite lehh jupe nie ? harap korang dapat rasekan jugak rindu aku kat korang sume.. huhuhu.. mase cuti sem baru nie, aku dapat jupe segelintir je budak2 5ss1.. x sume yang ade.. sume busy.. huhu.. its okay, aku faham.. :)

jijie n sera.. :) awek cun !

farah.. meletop sekarang ko jah ! hehehe.. hot stuff ! :)

yang nie je yang dapat datang ari tuu... huhuhu.. :(

syakir n paie.. da matured korang sekarang.. :)

afif.. emm still nampak macam budak. haha. faktor ketinggian ase nye. hahaha


hehe.. nie sume just for fun <3 .. :)
xde kaitan dengan yang masih idup, ataupun yang da meninggal dunia.. :)
aku sayang korang sume tahap maksimum taw ! hehe.. arap korang hepy2 sokmo..


No comments:

Post a Comment