Sunday 11 August 2013

together !!!

Assalamualaikum.. <3<3<3

selamat hari raye sume.. :)  maaf zahir & extra triple batin.. hehehe.. alhamdulillah, kite sume da abiz pose..kite sume da berjaye lawan nafsu kite.. congrates ya ! hehehe..

macam bese lahh, seperti taun2 lepas.. raye aku still lagi same.. ase epy tuu memang xkn dapat dilupakan selagi hayat dikandung badan nie haa.. boleh kumpul dengan family, jupe dgn kawan2.. kawan2 yg memang da lame xjupe.. best blh lepak same2 lagii.. hehehe..


nie my gegurl..hehe..akak aku yg super sporting.. :)

nie my bibik.. hehe.. ank sedare yg sekepale a.k.a suke puji diri sendiri..hahahaha


nie kawan2 aku.. aku punye bff...<3

ade ramai lagii kawan2 yg aku xjupe.. hehehe.. 
btw, my ex-classmate akn kawen minggu depan ! congrates to her.. hehe.. kawan2 aku ade da tunang, kawen, da ade baby pn ape kurang nye.. hehehe.. aku doakan korang sume bahagie dunia dan akhirat.. :)



No comments:

Post a Comment